  • 1. Data: 2009-01-01 11:35:53
    Temat: Re: Problem z kfiatkami
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    PakK_Pl <p...@h...pl> napisał(a):

    > Jeśli to wina konta www to można spróbować z kodowaniem utf-8, jeśli nie
    > pomoże to ja bym zmienił na:
    > oraz zamiast polskich znaków użył poniższych kodów, odpowiednio dla:

    Dziwne, ale spróbuję.

    > Ale raczej myślę, że to wina edytora w którym strona była robiona :-]
    > Proponuję w takim razie spróbować najpierw zmienić edytor lub jego
    > ustawienia.

    Eeeeeee... Jak zatem wytłumaczysz fakt, że wszystko grało do pewnego momentu -
    nie zmieniałem nic w edytorze, ani w nagłówku strony. Zresztą kod zawsze po
    edycji przeglądam. Bardziej stawiałbym (i w tym kierunku mój post) na jakies
    ustawienia serwera www - mimo deklaracji w nagłówku strony nagle zaczyna być
    wyświetlana jako utf8. Co ciekawe pod innym serwerkiem jest wszystko ok.