  • Data: 2017-01-24 12:00:31
    Temat: Re: Problem z klimatyzatorem
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-23 o 18:21, Marek pisze:

    > Dziwne, że nie zdają sobie sprawy, że przez takie zachowanie w końcu
    > stracą pracę. Ja nie mam problemu by samemu takie rzeczy zrobic to nie
    > jest rocket science. Nie mam też problemu z tym by zatrudnić fachowca by
    > zrobil to za mnie. Może mi się nie chcieć, mogę nie mieć czasu - daję
    > pracę.innemu. Ale pod warunkiem, że wykona swoją pracę dobrze, żebym
    > później nie miał co do niej jakiś czywistych wątpliwości.
    > Bo bo jak będę miał wątpliwości, to następnym razem już ich nie
    > zatrudnię, zrobię sam. Sorry.

    Niestety fachowcy, życzliwe porady, traktują jako kwestionowanie ich
    umiejętności.
    Do mnie wyjechał z tekstem: "kto panu takich bzdur naopowiadał, pewnie
    sąsiad?".
    Gdy mu wytłumaczyłem, że wiem, bo studiowałem chłodnictwo to napuścił na
    mnie administratora, że mu się wtrącam do roboty, a wszystko już zostało
    wymierzone, wycenione i nic nie będą zmieniać.

    WM