  • Data: 2005-09-23 19:50:50
    Temat: Re: Problem z laczem (dlugie)
    Od: "zdzichu" <z...@k...waw.false.s/false//g.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Marciniak" <a...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:dh1km0$h3k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zrobilem, wedlug mnie, totalnie wszystko co moglem. Problem nie
    > zniknal. Co ciekawe, problem w ogole nie istnieje na serwerach
    > umieszczonych we Francji. Sprawdzalem lagi w grze na serwerze
    > francuskim zaraz po wystapieniu ich na serwerze niemieckim i zadnych
    > lagow nie bylo - takze Polacy z ktorymi gram nie narzekaja na lagi na
    > serwerach francuskich - jedynie niemieckich.

    a kontaktowałeś się z administratorami serwrów w niemczech?
    a może są jakieś ograniczenia na ruch z pl/określonychklas adresów?
    czy problem dotyczy tylko neo? co z czelo i pozostałymi?

    niestety chyba nigdny nikt nie sprzeda gwarancji na działanie internetu
    struktura wielu autonomicznych, odrębnie zarządzanych sieci to
    całkowicie uniemożliwia, a na dodatek kij nie ma dwóch końców/(y?)
    może poproś pisemnie żeby TP postawiło serwer dla neouserów?

    --
    Z.D.Z.iCH :
    parse my email with perl regexp