  • Data: 2005-09-23 20:17:03
    Temat: Re: Problem z laczem (dlugie)
    Od: "Artur Marciniak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > a kontaktowałeś się z administratorami serwrów w niemczech?
    > a może są jakieś ograniczenia na ruch z pl/określonychklas adresów?
    > czy problem dotyczy tylko neo? co z czelo i pozostałymi?
    > niestety chyba nigdny nikt nie sprzeda gwarancji na działanie internetu
    > struktura wielu autonomicznych, odrębnie zarządzanych sieci to całkowicie
    > uniemożliwia, a na dodatek kij nie ma dwóch końców/(y?)
    > może poproś pisemnie żeby TP postawiło serwer dla neouserów?

    Nie rozumiesz, zdaje sie, co to za gra. To nie jest FPP, w ktorej serwer
    moze postawic ktos tam sobie prywatnie.
    To gra, w ktorej na serwerze gra jednoczesnie kolo tysieca, czy dwoch
    tysiecy osob. Serwery sa prowadzone wylacznie przez firme,
    ktora wydala gre i sa platne. Obsluga techniczna twierdzi, ze nie ma zadnych
    problemow z laczem, jesli istnieja
    jakies problemy, to wylacznie po stronie lokalnych dostawcow sieci.
    Problem, z tego co wiem, dotyczy Neostrady, wystepuje takze u ludzi z innych
    krajow, jednak w znacznie mniejszym
    natezeniu. Osoby, ktore skarza sie na takie wybiorcze dzialanie sa glownie z
    Polski.
    Pozdrawiam
    Artur