  • Data: 2009-01-12 18:59:04
    Temat: Re: Problem z ładowaninem PNG (oczywiscie IE)
    Od: raku <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie.
    > Rodzajów PNG jest kilka/kilkanaście (zależy od tego jak liczysz warianty
    > ze skalą szarości i 16-bitowe).
    > Łopatologicznie:
    >
    > IE6 nie ma problemów z wyświetlaniem PNG 24-bitowych bez kanału alpha.
    > IE6 nie ma problemów z wyświetlaniem PNG indeksowanych bez kanału alpha.
    > IE6 nie ma problemów z wyświetlaniem PNG indeksowanych z 1-bitowym
    > kanałem alpha.
    >
    > IE6 ma duże problemy z wyświetlaniem PNG 24-bitowych z 8-bitowym kanałem
    > alpha.
> [...]

    Napisałeś dokładnie, co ja potraktowałem skrótowo. z góry przyjąłem, że
    chodzi o png z przeźroczystością. Sprawdziłem. W Photoshopie można
    stworzyć png indeksowany tylko z przeźroczystością 1-bitowa. W Fireworks
    można stworzyć png indeksowany z 8-bitową albo 1-bitową alfą.

    Tego ostatniego wariantu z Twojej listy jednak nie uwzględniłem.