  • Data: 2024-03-15 16:15:33
    Temat: Re: Problem z niezawodnością chip-ów
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis <m...@w...com> wrote:

    > A klient zapłaci za równoległe rozwijanie oprogramowania na kilka
    > różnych wersji platformy, a także jego optymalizację z myślą o odpalaniu
    > na wariancie sprzętowym sprzed kilkunastu lat? Nie?

    Ja-klient nie chcę nowego oprogramowania, ja chcę, żeby nie psuli mi
    starego.

    Mam telewizor. Smart TV. Kiedyś był na nim YouTube. A teraz nie ma. Było
    kupione z myślą, że YouTube jest, ale wywalili i nie ma. Telewizor stary,
    ale sprawny. Zabrali funkcjonalność, bez której ten telewizor nie byłby
    kupiony. I jak nie czuć się oszukanym?

    Na konsolach się nie znam. W konsolach zatrzymałem się na Pegasusie, a w
    grach na Duke Nukem 3D i wężu na komórce.

    --
    Młody lew został przywieziony do ZOO i umieszczony w klatce obok
    starego lwa. Przyszedł dozorca i staremu lwu rzucił ogromny kawał mięsa,