  • Data: 2009-01-07 20:45:48
    Temat: Re: Problem z suwakiem
    Od: porneL <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 07 Jan 2009 17:45:52 -0000, <s...@i...eu> wrote:

    > <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN">
    >
    > To IE ma problemy z suwakiem w ograniczonym oknie.

    To wymusza renderowanie strony za pomocą silnika IE5 (niezależnie od tego, jaką
    wersję IE masz). Nie używaj tego DOCTYPE.

    > lub ominę tą linijkę to suwak jest ok. Niestety rozjeżdża się co
    > innego. W IE szerokość padding jest wliczana w szerokość okna, a FF
    > nie. To samo w dwóch przeglądarkach wygląda zupełnie inaczej. Znika
    > też padding w obrazkach pod IE, a zależy mi na ramce wokół img.

    Poczytaj o box model, quirks mode i przede wszystkim wstaw prawidłowy, pełny DOCTYPE
    (np. HTML 4.01 Strict wraz z URL-em), żeby dostać prawidłowe zachowanie CSS. Bez tego
    przeglądarki będą emulować bugi starszych przeglądarek.

    --
    this.author = new Geek("porneL");