  • Data: 2019-04-24 23:44:42
    Temat: Re: Problemy z Galaxy Fold
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Filip454" q9q64h$4b4$...@d...me

    > Jakkolwiek szybko piszesz -- Androidowy problem zwolnieniowy
    > nie istnieje od wielu lat. (zaś wcześniej niekoniecznie
    > istniał z uwagi na budowę flashek)
    >
    > -=-
    >
    > Natomiast Applowy problem swego czasu zgłosił **chyba** Irokez.

    Możemy się przegadywać, ale dobrze wiesz, że to nic nie da.

    Widząc to, co widzę na moim androidowym sprzęcie, ciężko mi wierzyć, że
    nie istnieje (choćbym bardzo chciał).

    Dla przykładu: nawigacja, którą mam na Androidzie zaczęła znów mulić
    niemiłosiernie. Ma Androida Jelly Bean. To jest ten wg Ciebie wieloletni
    odstęp i brak problemu zwolnieniowego? Owszem, nie jest to sprzętowy
    demon (1 GB RAMu i octa-core MediaTeka), ale aplikacji tam nie ma prawie
    w ogóle, oprócz oczywiście aplikacji do nawigacji. Karta Micro SD jest
    sprawna i nie jest zepsuta. Jest dobrze przez jakiś miesiąc po factory
    resecie, a później miesiąc mija i znów zaczyna się to samo. Nawet po
    trimowaniu nie działa jak nówka, a sprzęt nie ma nawet 2 lat. Mógłbym
    tam nawet władować jakiegoś customowego ROMa, ale w jakim celu? Przecież
    telefon z natury powinien raczej działać bez ingerencji użytkownika w
    zmiany w oprogramowaniu (pomijam np. proste instalowanie aktualizacji
    poprzez kliknięcie jednego przycisku).

    Przecież w porównaniu ze stareńkim iP5S, szybkość działania to po prostu
    przepaść na korzyść iP5S. Jeszcze na dodatek iP5S dostaje stale update
    (też dostał 12.2 najnowszy update). Przypominam, że 5S ma
    czterordzeniowego procka i 1GB RAM, czyli nota bene tablet z Androidem
    ma lepsze bebechy. Na Androidzie nawet wywołanie dialera laguje.

    Według mnie problem jak najbardziej istnieje. Tylko nikogo to nie
    interesuje, a na pewno nie producenta, któremu zależy na tym, by ludzie
    zmieniali telefony jak rękawiczki. Większość posiadaczy Androidów tego
    nie zauważa bo po prostu zmieniają telefon, ale w wielu przypadkach z
    frustracji spowodowanej jego zamuleniem w prostych, codziennych
    operacjach, jak np. otwarcie poczty.

    Applowy problem jest jednak trochę innej natury, a poza tym dotyczy
    urządzeń, w których nastąpiła znaczna degradacja mocy akumulatora.

    Problem androida Androida dotyczy urządzeń w 100% sprawnych, które po
    prostu zwalniają po latach. Jest zbyt wiele przyczyn tego problemu i
    choć Android jest jedną z nich to na to wszystko składa się również
    niska jakość (co za tym idzie: trwałość) pamięci montowanych w wielu
    urządzeniach z androidem (im wyższa półka, tym lepsze pamięci).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]