  • Data: 2024-02-29 12:14:24
    Temat: Re: Problemy z tankowaniem
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.02.2024 o 09:13, Adam pisze:

    > Jak byłem mały, to pamiętam, że na pociąg "nadawało się" samochód tak samo,
    > jak paczkę.
    > Wtedy było to niegłupie, gdy trzeba było samochodem podróżować na długie
    > dystanse. Auto jechało na platformie, a osoby na kuszetkach.
    > Rano się wspawało wypoczętym, autko też nie było zmęczone ;)

    Generalnie da się samochód wysłać jak paczkę, ale:
    - raczej nie wraz z normalnym osobowym
    - trzeba być przy załadunku i rozładunku
    - kosztuje więcej niż można znaleźć lawetę

    Musi kosztować bo nie ma w tym interesu przewoźnika tylko twój i jakieś
    jego koszty. To samo z samymi kuszetkami. Fajna koncepcja, że spędzasz
    noc w podróży i rano jesteś świeży u celu, np u klienta. Ale to pod
    warunkiem, że i tak musiałbyś wynająć nocleg. Polska ma średnio 300km
    podróży (połowa rozpiętości) które przejeżdża się w 3h, oczywiście
    szybciej niż samochodem, no ale nie o tym, te 3h to nie ma sensu
    wynajmować noclegu tylko wstaje się wcześniej. Na wakacje po Europie tak
    możesz jechać. No i tam są kuszetki.