  • 1. Data: 2016-02-21 22:43:32
    Temat: Procesory
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Co się teraz wyprawia w procesorach? Popatrzyłem se na cennik i zdębiałem:

    W Intelach jakiś Celeron za ok 200 zł, Pentium za ok 300 zł a I3 zaczyna
    się od ok. 500 stów?

    A AMD?
    Jakieś FM2?

    4 czy 5 lat temu dałem za Athlona X2 ponad 200 zł i czy teraz coś
    wydajniejszego się kupi?

    Całe szczęście że pojawiła się tania pamięć DDR3 - 35 zł za 2 giga a ja
    płaciłem 140 zł. Dysk 500 giga można kupić za 40 zł i to jest
    alternatywa dla płytek DVD: Zapisujemy taki dysk i na półkę i kupujemy
    następny.

    Mam jakieś wyjście SATA3 na zewnątrz kompa, kupię se obudowę zewnętrzna
    i będę wachlował dyskami jak kiedyś dyskietkami.

  • 2. Data: 2016-02-22 00:17:35
    Temat: Re: Procesory
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > W Intelach jakiś Celeron za ok 200 zł, Pentium za ok 300 zł a I3 zaczyna
    > się od ok. 500 stów?

    Ano. I większość tego, co wymieniłeś, wydajnościowo zbliżona jest do
    najszybszych C2D dostępnych w cenie 200 zł za cały komputer.

  • 3. Data: 2016-02-22 12:44:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-02-21 o 22:43, Smok Eustachy pisze:

    > Dysk 500 giga można kupić za 40 zł

    Gdzie można wyrwać nowy dysk 500GB za 40zł?

  • 4. Data: 2016-02-22 15:25:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-02-22 o 12:44, nadir pisze:

    > Gdzie można wyrwać nowy dysk 500GB za 40zł?

    Nigdzie. Kolega trochę zaczął bujać w obłokach.

    --
    MN

  • 5. Data: 2016-02-22 16:07:02
    Od: s...@g...com

    On Sunday, February 21, 2016 at 11:17:37 PM UTC, zhbick wrote:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ano. I większość tego, co wymieniłeś, wydajnościowo zbliżona jest do
    > najszybszych C2D dostępnych w cenie 200 zł za cały komputer.

    no, wybacz, ale nowe procki sa "gigaherc w gigaherc" "nieco" szybsze niz te stare.

    simon

  • 6. Data: 2016-02-22 17:00:04
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 15:25:21 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Nigdzie. Kolega trochę zaczął bujać w obłokach.

    Kto mówi o nowych?

  • 7. Data: 2016-02-22 17:01:09
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 lutego 2016 16:07:04 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    pl...

    > no, wybacz, ale nowe procki sa "gigaherc w gigaherc" "nieco" szybsze niz te stare.
    >
    > simon

    Jest jakiś ranking?
    Był taki z krtami graficznymi ale mi gzieś zniknł.

  • 8. Data: 2016-02-22 17:06:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-02-22 o 17:00, s...@g...com pisze:

    > Kto mówi o nowych?

    To, że można wynaleźć jakiegoś złoma za 40 czy nawet mniej złotych, to
    wiem, żadna to atrakcja i nikt tu się nie chwali takimi okazjami. Ale
    żeby to była alternatywa dla płyt DVD, to bym nie pomyślał. No chyba, że
    te płyty też używane.

  • 9. Data: 2016-02-22 17:22:19
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 22.02.2016 o 17:01, s...@g...com pisze:
    pl...

    > Jest jakiś ranking?
    > Był taki z krtami graficznymi ale mi gzieś zniknł.

    passmark.com

  • 10. Data: 2016-02-22 18:55:54
    Od: z <...@...pl>

    > Kto mówi o nowych?

    Już zaczęło mi się burzyć moje postrzeganie świata ;-) po przeczytaniu
    tych postów a tu się okazuje że to tylko bujanie w obłokach :-)
    Czego jak czego ale HD (zwłaszcza na magazyn) nie kupiłbym używanego
    nawet za 40 zł. Nie gromadzę złomu.
    Raz że HD zazwyczaj spowalnia całą resztę, jest wąskim gardłem. Dlatego
    nowy będzie szybszy=lepszy.
    Dwa że HD są urządzeniami mechanicznymi które muszą się psuć a
    producenci jeszcze dokładają jak wiadomo tu swoje trzy grosze ;-)

    Reszta gratów potrafi służyć latami. A mimo to warto mieć nowszy=lepszy
    zasilacz :-)