  • Data: 2014-09-24 13:40:18
    Temat: Re: Program do wl/wylaczania trybu samolotowego
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-24 13:20, Vikku wrote:

    > a da sie sortowac w google play aplikacje według np. dostępu do danych?
    > Ja mam androida 4.1.2

    Heh, nigdy nie probowalem sortowac w ten sposob - sprobuj, moze gdzies
    znajdziesz taka opcje.
    Jesli masz telefon z karta prepaid nie robilbym wtedy z tego problemu. W
    najgorszym przypadku stracisz 50zl ;]
    Poza tym, prawde powiedziawszy...nie slyszalem/czytalem jeszcze o tym,
    zeby zly developer wyczyscil impulsy poprzez dzwonienie do Somalii czy
    wysylanie platnych smsow z Zimbabwe.
    Zwroc tez uwage na ilosc komentarzy i pozostawione opinie, sa one w
    pewnym stopniu wyznacznikiem tego czy mozna developerowi zaufac.

    Brak mozliwosci kontrolowania uprawnien aplikacji w standardowym
    Androidzie jest wg mnie sporym brakiem ale z drugiej strony nie mozna
    dac sie zwariowac. Jesli koniecznie chcesz kontrolowac uprawnienia
    polecam CyanogenMod, chodzi bardzo dobrze i masz SGS2 z najnowasza
    dostepna wersja Androida 4.4.4. a oprocz tego wiele innyh malych i
    wiekszych usprawnien.