  • 1. Data: 2014-09-22 10:38:58
    Temat: Program do wl/wylaczania trybu samolotowego
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    Czy jest jakis soft, ktorym moge ustawic wlaczenie i wylaczenie trybu
    samolotowego w okreslonych godzinach? Np. nocnych?

  • 2. Data: 2014-09-22 11:54:01
    Temat: Re:Program do wl/wylaczania trybu samolotowego
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    "Vikku" <B...@w...pl> Wrote in message:
    > Czy jest jakis soft, ktorym moge ustawic wlaczenie i wylaczenie trybu
    > samolotowego w okreslonych godzinach? Np. nocnych?

    Llama.

    --
    Jacek Midura

  • 3. Data: 2014-09-22 17:10:42
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/22/2014 4:38 AM, Vikku wrote:
    > Czy jest jakis soft, ktorym moge ustawic wlaczenie i wylaczenie trybu
    > samolotowego w okreslonych godzinach? Np. nocnych?

    jaki system i ktora wersja? <rs>

  • 4. Data: 2014-09-23 15:35:37
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > jaki system i ktora wersja? <rs>

    Android, Samsung Galaxy s2.
    GDzieś czytałem, że LLama to kombajn. Ja chcę czegoś prostego. Automate it -
    słyszał ktoś?

  • 5. Data: 2014-09-23 15:59:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-23 15:35, Vikku wrote:

    > Android, Samsung Galaxy s2.
    > GDzieś czytałem, że LLama to kombajn. Ja chcę czegoś prostego. Automate
    > it - słyszał ktoś?

    Nawet uzywalem podobnie jak Tasker.
    Przetestuj, to tez oczywiscie kombajn choc automate it ma bardziej
    strawny proces tworzenia funkcjonalnosci. Z tego co pamietam pobieranie
    gotowych schematow tez jest szybkie i przyjemne.
    Moze jeszcze poszukaj czegos do zarzadzania profilami bez angazowania w
    cos tak prostego altylerii przeciwlotniczej.

  • 6. Data: 2014-09-23 16:25:21
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-22 10:38, Vikku wrote:
    > Czy jest jakis soft, ktorym moge ustawic wlaczenie i wylaczenie trybu
    > samolotowego w okreslonych godzinach? Np. nocnych?

    poczesz troche wyniki:
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=android+profile+
    auto+airplane+mode

  • 7. Data: 2014-09-23 19:12:28
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/23/2014 9:35 AM, Vikku wrote:

    > Android, Samsung Galaxy s2.
    > GDzieś czytałem, że LLama to kombajn. Ja chcę czegoś prostego. Automate
    > it - słyszał ktoś?

    ok. to moze inaczej. masz zrootowany system? <rs>

  • 8. Data: 2014-09-23 22:34:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Vikku" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakis soft, ktorym moge ustawic wlaczenie i wylaczenie trybu
    > samolotowego w okreslonych godzinach? Np. nocnych?
    Deep Sleep Battery Saver

    --
    marfi

  • 9. Data: 2014-09-23 23:00:50
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2014-09-22 o 10:38, Vikku pisze:
    > Czy jest jakis soft, ktorym moge ustawic wlaczenie i wylaczenie trybu
    > samolotowego w okreslonych godzinach? Np. nocnych?

    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=schedule+airplan
    e+mode+android

    i zobacz pierwszy wynik

  • 10. Data: 2014-09-23 23:27:47
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Netx" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=schedule+airplan
    e+mode+android

    > i zobacz pierwszy wynik

    Jako pierwszy wynik u mnie pojawia się pomarańczowy kasztan (firefox).
    Propagujesz energię z kasztanów czy tanie loty kasztanów?
    --
    marfi