    From: Doc <d...@w...pl.na.pohybel.spamerom>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Program "liczący" kołnierze.
    Date: Sun, 18 Jan 2009 13:22:32 +0100

    Konrad Anikiel naskrobał(a):

    > Poniewaz nie uzywam SecVIII-2 na codzien, poszedlem sprawdzic.
    > Dokladnie to samo, co w SecVIII-1 :-)

    Trochę odświeżyłem pamięć. To się nazywa metoda Taylor-Forge. I jest
    opisana w rozdziale 11 normy EN 13445. Natomiast w Załaczniku G do EN
    13445 oraz w EN 1591 jest inna metoda. Oparta bodajże na jakiejś normie z
    NRD (tak w każdym razie mówili na szkoleniu w UDT).

    Polecam http://www.sealeng.com/ase/index.html
    Zwłaszcza dokument opisujący porównanie metod obliczeniowych.

    Pozdrawiam,
    --
    mgr inż. Doc, d...@w...pl.na.pohybel.spamerom
    Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...

    "Jak sobie pomysle, że jestem już inżynierem
    to aż się boję iść do lekarza" - Student Anonim