  • Data: 2009-08-10 12:07:53
    Temat: Re: Programista C/C++
    Od: Daniel Janus <p...@n...korpus.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.08.2009 Stachu 'Dozzie' K.
    <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam> napisał/a:

    > Znaczy tego, ja bym nie powiedział że osoba irenka <i...@g...com>
    > podała swoje imię. Znaczy które by miało być imieniem? To z maila, to
    > z komentarza maila? A nazwisko?

    To z maila, jak sądzę. A firma nazywa się... akurat wiem, jak, ale tym
    razem wyjątkowo uszanuję życzenie niepodawania nazwy. Niemniej,
    przestrzeganie netykiety -- a w tym zawiera się wysyłanie ogłoszeń
    takich jak to *wyłącznie* w miejsca do tego przeznaczone, takich jak
    pl.praca.oferowana -- jest zawsze pożądane.

    --
    Daniel 'Nathell' Janus, m...@n...korpus.pl, http://danieljanus.pl
    We made a big mistake 300 years ago when we separated technology and