  • Data: 2014-11-05 20:35:37
    Temat: Re: Projekt 30
    Od: "bartosz" <b...@w...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3dscj$o31$1@node2.news.atman.pl...

    > Aż tak proste to nie jest. Im większa prędkość tym wieksze odstępy i w
    > efekcie samochody "dłuższe". Inna sprawa, że kilka lat temu największa
    > przepustowość wychodziła im równo przy 50, teraz zgodnie z nowym trendem
    > wyjdzie przy 30;)

    Wlasnie, ja tez z rezerwa zaczynam podchodzic do wynikow z oficjalnych
    zrodel, jako ze zdaja sie powstawac na zamowienie wladzy - tak idealnie
    wpasowuja sie w aktualny trend.

    No i te pozal sie Boze tzw. reklamy spoleczne z Pasiecznym i jemu podobnymi
    cudakami. Kiedys sie z nich smialem, teraz cos mnie po nich mdli ;). Na
    szczescie wsrod znanych mi kierowcow maja one dzialanie dokladnie przeciwne
    do zamierzonego przez wladze.... :) Normalnie powstal ruch oporu, jak za
    okupacji ;)

    bart