  • Data: 2022-02-08 02:08:45
    Temat: Re: Projektowanie stron WWW - jak po nowemu tego dokonać?
    Od: Freja Draco <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019.07.07 o 00:01, Marek S pisze:

    > Moje pytania są następujące: 1. Dlaczego tego typu podejście jest
    > naganne?

    Narzędzia graficzne generują html/css z durzym narzutem (aczkolwiek
    obecne frejmłorki generują narzuty równie duże jeśli nie większe, więc
    ten argument jest aktualnie akurat średnio mocny).

    Kluczowym słowem przy projektowaniu www od czasów dominacji urządzeń
    mobilnych jest responsywność. Narzędzie graficzne koduje grafikę w
    html/css. Wątpię, by było w stanie wygenerować stronę zdolną dynamicznie
    dostosowywać się do rozmiarów ekranu (no chyba, że istnieją tu obecnie
    jakieś genialne narzędzia).

    > 2. Jakie podejście stosujecie do tworzenia kodu HTML/CSS "po
    > współczesnemu"?

    Ja tam sobie dłubię bezpośrednio w html/css/js bez żadnych megabajtowych
    frejmłorków. W efekcie powstają szybkie i lekkie strony. Ino powstają
    wolniej niż te tłuczone z gotowców.

    --
    Freja Draco

    Szkarłatnych karłów taniec dogasa