  • 31. Data: 2011-12-29 10:19:41
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia !
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" napisał w wiadomości grup
    >Nie wiem co wy robicie. Ja kupiłem pakiet 200MB i myslalem ze mi
    >braknie. A
    >mimo ze korzystam czasem poza domem i net prawie caly czas wlaczony
    >to mi
    >dopiero z 80MB wzielo w niecaly miesiac... Nastepny pakiet kupie
    >100MB za
    >7zl i mi w zupelnosci statrczy. A w domu mam WiFi. Nie wiem jakim
    >cudem
    >ludzie mogli ponabijac rachunki na 900zł. Być może ogladali przez
    >tydzien
    >caly czas YouTube.

    No wiesz - wszystko zalezy do czego sie uzywa.
    Filmy na YT nie sa takie duze, ale jak sie oglada dluzej to sie
    uzbiera.
    Upgrade telefonu chyba tez nie jest taki duzy, ale mozna sciagac DVD,
    mozna podlaczyc komputer - a akurat MS wypusci servicepacka, upgrade
    Nokia/ovistore tez juz chyba nie jest krotki.
    Mozna zaktualizowac mapy calej europy, albo nieopatrznie calego
    swiata.

    A i tak sie okaze ze rachunek nabil np jakis e-mail - danych tyle co
    nic, ale sprawdzal co 10minut i za kazdym razem operator obciazal za
    200kB. I po miesiacu mamy 1GB.

    J.

  • 32. Data: 2011-12-31 15:26:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2011 20:09:36 +0100, Mario napisał(a):
> [...]
    kiet_Internet.pdf

    > Może to efekt ostatnich ostatnich afer związanych z naliczaniem
    > olbrzymich rachunków za transfer.

    Raczej nie - bo takie pakiety sie pojawily przed przedostatnimi aferami.
    Co im zreszta pozwolilo takie propozycje skladac :-)

    Teraz tylko pytanie - postanowili zrobic dobry pakiet do internetu z
    wlasnej nieprzymuszonej woli, czy to nauka z doswiadczen zagranicznych :-)

    Ta jest :-)

    J.

  • 33. Data: 2012-01-09 19:31:45
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:jd9htc$eqq$1@node2.news.atman.pl...
    > Znajomy dostało od pewnego operatora fakturę w której oprócz typowych
    > kosztów było ok 700 zł z usługi internetowe które były z jednego dnia -
    > 700 zł w jeden dzień !!!!???. Był bardzo zdziwiony bo posiada prostą Nokię
    > którą używa tylko do rozmów. W komórce nie ma śladu o jakichkolwiek
    > transmisjach pakietowych. Złożył reklamację i poprosił o podanie
    > szczegółów tej transmisji. Z kim się połączył, co pobierał itp.
    > Odpowiedź - operator nie ma takich informacji. A teraz najważniejsze -
    > operator godzi się uznać reklamację ale po warunkiem dokupienia jakiegoś
> [...]

    Sprawa sie chyba wyjaśniła skąd się brała ta transmisja.
    Jest sobie laptop z internetem poprzez "gwizdek". Podłączamy pod niego
    komórkę kabelkiem USB wybieramy opcję synchronizacji komórki i komputera.
    Np. chcemy uaktualnić dane lub oprogramowanie komórki. I to uaktualnienie
    nie idzie poprzez komputer tylko poprzez komórkę ???? Nie jest tak we
    wszystkich komórkach tego operatora. Na wybranych.

    A więc uwaga na firmowe oprogramowanie operatora!!!