eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProsba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta › Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi
    w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Date: Tue, 26 May 2009 18:51:43 +0200

    Waldek Godel pisze:

    > Pokaż praktykę - znasz przykłady zasądzenie odszkodwania wyższego niż
    > kilkaset złotych w Banana Republic of Poland w TAKICH sytuacjach?
    > W dużo powazniejszych sprawach były takie wyroki 2 albo 3 i tyle..

    Waldek ma racje. Dostajemy wszyscy SMSy od operatowów i nikt z tym nic
    nie zrobi. ja próbowałem walczyć, ale _JA_ (i każdy z osobna)
    odszodowania nie dostane bo musiałbym udowodnic _ILE_ zł w ten sposób
    trace. sam _operator_ może zostać ukarany, ale to inna bajka.
    Autor nie dostanie ani grosza wiecej, bo niejest w stanie udowodnić ze w
    zwiazku z zaistniałą sytuacją poniósł szkody, a winny temu jest operator...

    ToMasz