  • 1. Data: 2009-07-15 20:47:15
    Temat: Prośba o sprawdzenie moto - Poznań (Pobiedziska Wlkp)
    Od: Kasiaks2 <k...@g...pl>

    Hej,
    czy może ktoś oglądał to moto:

    www.moto.allegro.pl/item687526911_suzuki_gs500_...

    jeśli nie, czy może ktoś z okolic Poznania chciałby mi pomóc i je
    sprawdzić ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-16 13:07:56
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kasiaks2" <k...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    > www.moto.allegro.pl/item687526911_suzuki_gs500_...

    > jeśli nie, czy może ktoś z okolic Poznania chciałby mi pomóc i je

    Wypisz wymaluj zadanie dla Kucza: blisko ma i GieeSy pincet dazy szczegolnym
    uczuciem...
    BPNMSP :)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-07-17 05:34:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kefir pisze:

    > Wypisz wymaluj zadanie dla Kucza: blisko ma

    Dla Ciebie wszystko co na wschod od Warszawy to jedna malutka kraina
    gdzie nie ma odleglosci ?

    > i GieeSy pincet dazy szczegolnym uczuciem...

    Wczoraj widzialem jak wiezli takie z zachodu na lawecie

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-07-17 11:52:03
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Dla Ciebie wszystko co na wschod od Warszawy to jedna malutka kraina
    > gdzie nie ma odleglosci ?

    Chyba na zachód.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 5. Data: 2009-07-17 11:53:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > Chyba na zachód.

    No rajt. Pojebalo mi sie bo dla mnie Wawa to dziki wschod :)

  • 6. Data: 2009-07-17 12:00:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > No rajt. Pojebalo mi sie bo dla mnie Wawa to dziki wschod :)

    "Płonie Warszawa. Warszawa się wykrwawia. Ucieka w panice skorumpowany
    rząd.
    Nikt nie panuje już nad sytuacją. To dzikie miasto to jest wschodni
    front."

    Dezerter, oczywiście.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 7. Data: 2009-07-20 09:43:11
    Od: Kasiaks2 <k...@g...pl>

    Super chłopaki, faktycznie pomogliście
    niezły offtop :((

  • 8. Data: 2009-07-20 10:53:42
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 20 Lip, 11:43, Kasiaks2 <k...@g...pl> wrote:
    > Super chłopaki, faktycznie pomogliście
    > niezły offtop :((

    Kasia, sie nie przejmuj :)

    Wejdz sobie na :

    http://www.goldenline.pl/forum/motocykle2/1047352

    Dyskusje prowadzilismy na temat tego samego moto.

    pzdr
    MichalKu