  • 1. Data: 2016-09-11 23:08:02
    Temat: telefon/tablet z rysikiem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    Potrzebny mi tablet albo telefon z rysikiem. ale takim jak był w note1.
    tylko że note1 ma za dużo wad, a sam rysik ma dużego laga. czy następne
    modele też mają takiego samego laga? Czy są może (stere, tanie) tablety
    z takim rysikiem?

    ToMasz

    Ps rysik grubości parówki do normalnego ekranu pojemnościowego - odpada

  • 2. Data: 2016-09-11 23:23:54
    Temat: Re: telefon/tablet z rysikiem
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-11 o 23:08, ToMasz pisze:
> [...]
    > tanie) tablety z takim rysikiem?
    >
    > ToMasz
    >
    > Ps rysik grubości parówki do normalnego ekranu pojemnościowego - odpada

    Wejdź na google albo allegro. Znajdziesz pewnie.

    --
    animka

  • 3. Data: 2016-09-12 16:19:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.09.2016 o 23:23, Animka pisze:

    > Wejdź na google albo allegro. Znajdziesz pewnie.

    ale co?

  • 4. Data: 2016-09-13 00:41:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-12 o 16:19, ToMasz pisze:

    > ale co?
    To o czym pisaleś? Chory jesteś?

    --
    animka

  • 5. Data: 2016-09-13 19:18:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" nr6di9$nsd$...@d...me

    > ale co?

    Parówki cienkie jak rysik. ;)

    -=-

    Jak najcieńsze są obecne rysiki?
    Czy szerokość 0.3 mm jest osiągalna przed naszym zejściem z tego świata?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 6. Data: 2016-09-13 21:37:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.09.2016 o 00:41, Animka pisze:

    > To o czym pisaleś? Chory jesteś?

    prosiłem o wskazanie tabletu/tableta/telefonu który ma rysik i dodatkowo
    możliwie mały "lag"

    Na allegro raczej nie sprzedają odpowiedzi, chociaż chętnie bym ją kupił.

    ToMasz