  • 1. Data: 2013-02-01 19:25:44
    Temat: Prosze o podpowieź!!! DLNA
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Poszukuje darmowego serwera DLNA na Win 7 może ktoś ma sprawdzony jakiś i
    podpowie lub poda linka!!!
    PROSZE
    Staszek L.

    -- Inwalida na wózku - sprawny inaczej
    korzystający z indywidualnego kołowego
    środka transportu o napędzie ręcznym!!!

  • 2. Data: 2013-02-01 19:38:37
    Temat: Re: Prosze o podpowieź!!! DLNA
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 01/02/2013 18:25, Zmotoryzowany wrote:
    > Poszukuje darmowego serwera DLNA na Win 7 może ktoś ma sprawdzony jakiś
    > i podpowie lub poda linka!!!
    > PROSZE
    > Staszek L.

    NTG, zapytaj na grupie dotyczącej Windows. Swoją drogą: w Win7
    masz wbudowany serwer DLNA.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2013-02-02 20:17:27
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Użytkownik "DooMiniK" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > PROSZE
    > Staszek L.

    NTG, zapytaj na grupie dotyczącej Windows. Swoją drogą: w Win7

    Fajnie tylko jak ktoś nie bardzo rozeznany w temacie ma znaleźć serwer DLNA
    w Windows 7 ? Może ktoś pomoże i udzieli wskazówki co i jak! Bede naprawdę
    bardzo wdzięczny! Win 7 pomimo że już go używam 2-3 lata ale ciągle mnie
    zaskakuje zwłaszcza że w pomocy na ten temat nic nie znalazłem a wujek
    Google też nie bardzo pomógł być może to ja źle pytałem!
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-02-02 23:49:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2013 20:17, Zmotoryzowany pisze:
    > Fajnie tylko jak ktoś nie bardzo rozeznany w temacie ma znaleźć serwer
    > DLNA w Windows 7 ?

    1. wypad na właściwą grupę!
    2. naucz się poprawnie cytować!

  • 5. Data: 2013-02-05 17:12:07
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Fajnie tylko jak ktoś nie bardzo rozeznany w temacie ma znaleźć serwer DLNA
    >w Windows 7 ?

    Google -> Windows 7 jako DLNA

    Buniek

  • 6. Data: 2013-02-06 10:48:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zmotoryzowany napisa?(a):

    > Poszukuje darmowego serwera DLNA na Win 7 może ktoś ma sprawdzony
    > jakiś i podpowie lub poda linka!!! PROSZE Staszek L.

    Powiem: Corsair ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"