  • 1. Data: 2010-04-11 19:08:44
    Temat: Re: Proszę o radę które auto kupić
    Od: onet <n...@n...com>

    Ewa pisze:
    > Witam!
    >
    > Proszę o radę który z poniższych modeli warto wybrać
    > i dlaczego:
    > - Skoda Fabia II Junior 1.2 60 KM 5d
    > - Peugeot 107 Happy 1.0 68 KM 3d
    > - Chevrolet Spark 1.0 68 KM 5d
    > Ewentualnie inne propozycje o podobnych parametrach
    > i w podobnej cenie (samochód nowy).
    >
    > Chodzi mi o porównanie z punktu widzenia użytkownika.
    > Samochód dla kobiety, kierującej od lat, głównie do jazdy
    > po mieście.
    >
    > W szczególności interesuje mnie porównanie:
    > 1.2 60KM z 1.0 68KM

    Kupiłbym fabię.
    Jest o numer większa od pozostałych. Peugeota mają znajomi - już
    żałują, niepraktyczny, awaryjny, brzydki kurdupel. (oni mają z dieslem).
    Spark też mały.
    Fabia będzie też najbezpieczniejsza - nie życzę Ci skorzystania z tego,
    ale nigdy nie wiadomo - mnie auto czterogwiazdkowe ledwo ochroniło.

  • 2. Data: 2010-04-11 19:13:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    onet wrote:

> [...]
    > Fabia będzie też najbezpieczniejsza - nie życzę Ci skorzystania z tego,
    > ale nigdy nie wiadomo - mnie auto czterogwiazdkowe ledwo ochroniło.

    Ale z lepszym silnikiem, jakkolwiek 68 KM w małym, lekkim pugu od biedy
    można pewnie przeżyć, to już 60 KM W fabii 5d to zdecydowanie za mało.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-11 21:32:46
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Kupiłbym fabię.
    > Jest o numer większa od pozostałych.

    Dokładnie tak.
    Jednak dołożyłbym kapkę (chyba z 1000zł) i wziął wersję 12v (chyba 70KM).
    Poza tym fabia to naprawdę udane auto, polecam.
    P.