  • Data: 2016-10-24 21:34:29
    Temat: Re: Prowadzenie masy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-10-24 o 18:21, J.F. pisze:

    >Jak przestanie płynąć prąd, to się zamkną. Napięcie nie odgrywa tu
    >roli.

    Jest napiecie, to zazwyczaj i prad chce plynac.

    Ja np robie soft start i chce puscic niewielki prad z koncowki
    polokresu.
    Powiedzmy od 150 stopnia. Przy 180 + przesuniecie fazy prad sam
    wygasnie.

    No i tak analizuje ... jesli chce to puscic tylko przez dwie fazy
    silnika, to moge, tylko musze dwa tyrystory odpalic te 30 stopni przed
    przejsciem napiecia miedzyfazowego przez zero.

    Jesli jednak chcialbym zasilac tez trzecia faze, to sie robi klopot -
    bo prawdopodobnie dlugo jeszcze tyrystory sie nie wylacza.

    A jak bede chcial miec dluzsze katy otwarcia, to chyba uzycie trzeciej
    fazy bedzie konieczne.

    J.