  • Data: 2016-05-07 10:56:27
    Temat: Re: Prowadzenie ścieżek
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-07 o 10:40, Marek pisze:

    > Bym się przyczepił:
    > -krzywo kwarc wstawiony (prostopadle zamiast równolegle do układu),
    > czemu jedna ścieżka ma być dłuższa od drugiej?

    Ta część układu jest tylko tymczasowa. Moje pytanie dotyczyło przede
    wszystkim prowadzenia linii do gniazdka RJ45. Kwarc potem poprawię.
    Dodam też brakujące kondensatory przy pinach VCC scalaka.

    > -C17 C18 (i inne) brak thermalsów, dlaczego? Zamiast grzać pad musisz
    > grzać całe pole masy.

    Nigdy mi to specjalnie nie przeszkadzało. Nie miałem żadnych problemów z
    lutowaniem, a wolę mieć ładne, ciągłe pole masy.