    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prysznic z chin /elektryka/
    Date: Wed, 9 Jan 2019 00:10:44 +0100

    J.F. wrote:

    > Ktora fraza i co tam takiego smiesznego ?

    Ta o wybiciu bezpiecznika i następna o podłączeniu się do
    gnizadka bez arrrrrrrrrsiiiiiiiiiidiiiiiiiiii. Akurat uruchamiam
    przetwornice zasilane z sieci, będzie jak znalazł.

    > -co to za jakies Inc na roznicowce ? 10kA.

    Maksymalny prąd zwarciowy w jakimś tam odcinku czasu.

    > -wie co jest w srodku, a łapę pcha :-)

    Pcha też miernik i dostaje 100uA w porywach. Odpowiem Szwejkiem:

    "W ogóle dużo jest na świecie takich rzeczy, których robić nie wolno,
    ale można. Najważniejsze to żeby spróbować, czy zakazanej rzeczy zrobić
    nie można."

    Choć trudno mi się do tego przyznać, wierzyć będę jednak miernikowi
    i nawet takie badziewie poprawnie zamontowane okazuje się być zupełnie
    bezpieczne.

    Pozdrawiam, Piotr