  • Data: 2018-11-21 01:55:09
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5bf3f3e0$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Jak widzisz poniżej, nie bierze się to zdanie z czystej sympatii.

    Mniej niż 99,5% dobrych komentarzy jest zapowiedzią poważnych
    kłopotów. Zwykle złe komentarze nie są zamieszczane, jeśli nie
    zawierają wulgaryzmów. Moich złych komentarzy nie przyjęły
    portale także pomimo szczegółowych i racjonalnych wyjaśnień
    z mej strony.

    Nie tylko dotyczy to handlu -- lekarza via net
    także niełatwo skrytykować.

    > Pierwsze z brzegu opinie o Bestii:
    > https://www.ceneo.pl/21303564#tab=reviews

    jest troche ciezszy niz inne smartfony, ale to zaleta, nie wada,

    Więc może warto jeszcze mocniej obciążyć? ;)

    GPS działa dobrze, chociaż zdarzyło mi się dwa razy,
    że po uruchomieniu długo nie mógł złapać satelitów,
    musiałem wyłączyć go, włączyć i dopiero zaskoczył.

    Bo GPS zawieszał się. Człowiek miał ten telefon
    przez chwilę i był oczarowany nim pomimo problemów.

    Brakuje natomiast zdecydowanie ochrony przed
    uderzeniem / upadkiem - jakiejś dedykowanej "zbroi".

    Mój po półmetrowym locie ;) i lądowaniu na dywanie potłukł się,
    ale wcześniej spadał wielokrotnie z różnych wysokości na różne
    podłoża. Odłożyłem jako sprawny (jeśli nie liczyć potłuczenia
    rzecz jasna) -- po paru miesiącach nie mogłem nawet włączyć.

    ale trzeba uważać co się mówi

    Telefon ma na schemacie płyty głównej dwa mikrofony -- ale
    w istocie nie ma mikrofonu redukcyjnego. Cancelacja echa/szumu
    jest mitem. Asus radzi sobie z okolicznym szumem tak dobrze, że
    rozmówca nie ma pojęcia o tym, iż mam dookoła hałas zagłuszający
    mnie tak mocno/skutecznie, iż rozmowa bez telefonu w ,,moim''
    pomieszczeniu nie byłaby możliwa. Co więcej -- na nagraniu
    rozmowy telefonicznej nie słychać **śladu** szumu!!!

    Zalety
    - bateria
    - bateria
    - i jeszcze raz bateria
    - jakość wykonania
    - Dual-SIM
    - aparat foto
    - dobry dźwięk
    - ekran IPS
    - warto też wspomnieć o baterii

    Co w dualSIM jest nadzwyczajnego? To taki po prostu telefon!
    Jakby zaletą czarnego samochodu był... czarny kolor. ;) BTW
    dualSIM Monstera -- wystarczyło ciągnąć net z Aero2, aby być
    nieosiągalnym na pozostałej SIMce. Aby było jasne -- nie było
    tak zawsze, nie było to jego cechą. IPS? -- a cóż w tym ekranie
    nadzwyczajnego? Chyba małe kąty widzenia jak na telefon!!!!
    W porównaniu do laptopa -- OK!!! Ale w porównaniu z innymi
    telefonami -- ekran był po prostu kiepski. Słuchawki są
    po prostu złe -- aż trudno uwierzyć, że mogą być aż tak lipne!!!

    Fotki pokazywałem. -- inny pisze, że 'bida'.

    Aparat trochę bida

    bateria wytrzymuje ponad tydzień

    Osmand z włączonym ekranem i zapisem trasy -- 5 godzin!!!
    Ale bez obciążenia -- OK!!!!!!!!!!!!!! Nawet ze dwa tygodnie. ;)

    Żal czasu na te opinie. Co do akumulatora -- mogę chyba tylko
    tyle powiedzieć, że w laptopach i w Overmaxie są IMO gorsze. ;)
    W Asusie -- raczej nie jest gorszy.

    Ludzie są zauroczeni możliwością codziennego (zamiast cogodzinnego) ładowania. ;)

    Ace pracował tak krotko, że z włączonym ekranem i nawigacją ledwo przejechałem
    Białystok. :)
    Przy Ace -- akumulator Monstera był naprawdę POTĘŻNY!!! ;)

    jest troche ciezszy niz inne smartfony, ale to zaleta,
    nie wada, niezle tez odtwarza muzyke bez s?uchawek

    Znowy -- zaletą jest... Spory ciężar...

    Zacznij czytać tych ludzi ze zrozumieniem! Dla nich zaletą jest ,,znaczny ciężar''!!!

    Poczytaj tychże samych ludzi, gdy już opadnie z nich zauroczenie.

    Jestem bardzo zadowolony z telefonu. Od początku chciałem
    z telefon z pojemną baterią. Kupiłem go niecałe dwa lata
    temu za 899 PLN. teraz jest dużo tańszy. Niestety od roku
    nie działa mi aparat.

    Jest zadowolony, choć od roku nie działa aparat... A ma ów telefon dwa lata...
    Czy tych ludzi można poważnie traktować?!?!?!?!

    - Wreszcie!!!
    - Wie pan...
    - Tak?!?!
    - Pana pociecha...
    - Tak? Chłopczyk czy dziewczynka?!?!?!?!
    - Jest...
    - Tak?!
    - Jaka? Śliczna, piękna, cudowna?!?!?...
    - Lekko...
    - Zmartwiona?... Szkoda...
    - Hm... Chora...
    - Ojej!!! A co jej dolega?!? Angina?!?!
    - E...
    - E?...
    - Nie ma...
    - Nie ma anginy? O! Jak to dobrze!!!
    - Nie ma rączki...
    - ?!?!? Lewej czy prawej?
    - Lewej...
    - To pół biedy, bo na pewno będzie praworęczna!...
    - I prawej...
    - Aha... Ale nogi...
    - Nogi też nie ma...
    - Lew...
    - I lewej, i prawej...
    - A... Ale głowę ma?!
    - Nie ma...
    - Plecy?!?!?
    - O! Plecy to ma!!! Z pana poparciem osiągnie wszystko, czego zapragnie...
    Tułowia też nie ma... Ma tylko plecy -- czyli pana wstawiennictwo...

    > https://www.opineo.pl/opinie-4324547-pentagram-monst
    er-p430-1.html
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/pentagram/monsterp4301
    /opinie/Pentagram-Monster-P430-1.html
    > Netowy tester to nie jest coś co można by brać pod uwagę szukając recenzji sprzętu.

    Tester wyjaśnił, ile Monster naprawdę daje ,,dysku'' i jaki odbiornik GPS.

    > Czyli nie wykluczasz możliwości że tylko Twój egzemplarz był wadliwy?

    Wykluczam -- i uzasadniłem to.
    Monster ma wady konstrukcyjne -- niezależne od wykonania danego egzemplarza.

    > Nie bardzo Ci wierzę

    To nie jest grupa o religiach. ;)

    > że uaktualnienie Monstera mogło być bardziej złożone i kłopotliwe dla usera niż to
    przedłużenie pamięci.

    Apgrejdowałem i przedłużałem -- więc wiem!
    Zapytaj u Pentagrama -- jak zapgrejdować pierwsze Monstery.
    Bez podłączania przewodem USB do PeCeta -- raczej nie można...
    Zainstalować coś na PeCecie, podłączyć smartfon do PeCeta,
    odpalić coś na PeCecie, pogrzebać się (znacznie mocniej niż
    przy przedłużaniu) z PeCeta w smartfonie...

    > Już sama konieczność sięgania po oprogramowanie spoza Sklepu Google jest na to
    przykładem.

    Nie rozumiem. Zazwyczaj apgrejd jest poza sklepem.

    > Z tym jest akurat coraz gorzej w dwusimowcach, wybór - albo karta,

    Nieprawda!!! Tendencja jest IMO przeciwna. Coraz mniej hybryd.

    > albo SD, i nic nie wskazuje na to aby taka moda szybko się zmieniła. Z tym
    pierwszym zgoda - nie warto kupować telefonu z mniejszą
    > pamięcią niż 64GB.

    > No właśnie, a Acer tylko 2 Ah i wystarcza na tydzień normalnego użytkowania, 2-3
    dni pod duża presją. A co by nie było robione w
    > Neffosie - poziom naładowania baterii spada w oczach. Naprawdę nie wierzyłem tym co
    deklarowali że muszą codziennie ładować
    > telefon, teraz już wierzę.

    Ciekawe, kiedy uwierzysz, że Monster to kiepskie rozwiązanie.
    Kiepskie konstrukcyjnie -- nie chodzi mi o dany egzemplarz.
    Na dodatek -- mniej RAMek niż w deklaracjach i mniej
    ,,wewnętrznej'' niż w deklaracjach...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,