  • Data: 2018-07-18 19:58:57
    Temat: Re: Przedwojenne automaty telefoniczne
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > A dlaczego World Wide Web (3 sylaby) skraca się do WWW (6 sylab)? :)

    Żeby krócej się pisało, tak jak prof., inż., itp. Dopiero później
    ktoś to próbuje wymówić. Miałem kiedyś do czynienia z Koreańczykami
    i Chińczykami z Singapuru. Mówiło się do nich na przykład Ejdż-Kej
    albo Si-Ejż. Sami również tak się przedstawiali. Na wizytówkach też
    mieli pojedyncze literki, więc w ogóle nie było wiadomo jak który
    ma na imię.

    J-W

    --
    -- Wiecie wy, Szwejku, co to jest marszbatalion?
    -- Posłusznie melduję, panie oberlejtnant, że marszbatalion to marszbaciar,