  • Data: 2014-10-15 18:45:11
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: <4...@...184511.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    John Kołalsky w
    <news:m1m8l3$ben$1@mx1.internetia.pl>:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Nie wiem o co Ci chodzi.

    To nie jest dziwne, patrząc na twoją /tfurczość/

    > Mnie chodzi o to co samo co kiedyś, że wyprzedzanie
    > z definicji PoRD jest zjawiskiem a czynem będzie jak ktoś coś zrobi by
    > wyprzedzić lub zaniecha czegoś do czego jest zobowiązany. Jeśli ma się
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > zatrzymać na przej

    Zacznij w takim razie od:
    Art. 3
    1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani...

    > Nie, chodzi o to, że

    O co chodzi jasiu, bo nie dokończyć był raczyłeś...

    > Raczyłem napisać o PODPISYWANIU SIĘ NAZWISKIEM bo już kilka razy czytałem
    > jego wypowiedzi kierowane do innych o "wstydzeniu się swojego nazwiska"
    > właśnie w kontekście podpisywania się. Czyli o tym, że on tego chce a nie
    > ja.

    Ja gdzieś pisałem o podpisywaniu? Znowu coś ci sie jasiu pomieszało.

    --
    'Tom N'