  • Data: 2014-10-15 19:03:49
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Ciebie też trzeba prosić, żebyś sprawdził art.9.11 KW?
    > W miejscu o "niewyprzedzaniu" od zawsze są słowa "bez naruszania
    > postanowień ustępu 9 niniejszego artykułu".
    > A w przepiach karnych jest "lub zaniechania".

    Nie wiem o co Ci chodzi. Mnie chodzi o to co samo co kiedyś, że wyprzedzanie
    z definicji PoRD jest zjawiskiem a czynem będzie jak ktoś coś zrobi by
    wyprzedzić lub zaniecha czegoś do czego jest zobowiązany. Jeśli ma się
    zatrzymać przed przejściem i tego nie zrobi to to będzie zaniechanie, ale
    jak ma nie wyprzedzać a sobie swobodnie jedzie i w wyniku hamowania innego
    samochodu wyprzedzi (tak jak tu) to raczej nie będzie bo przyczyną
    zaistnienia zjawiska było zahamowanie przez tego drugiego a nie zaniechanie
    bo by musiał być obowiązek hamowania.

    > ...niektórzy tu tłumaczą, że NIE MA innej metody niż przydzielanie
    > mandatów "niepustakom" i coraz bardziej wychodzi, że mają rację.
    > Bo niby tak na zdrowy rozum, część nagrań na youtubie nt.
    > wyprzedzania i omijania przed przejściem kwalifikowałaby się
    > do "czepiania się", ale skoro *W TYM* przypadku jest dyskusja
    > (piesi na pasach są, a jadący nie widzi czy tam nie ma np.
    > dziecka lub psa), no to trudno, Sejm chyba ma rację.

    Ja tam pieszych na pasach nie widziałem.

    > Jasne.
    > W każdej innej sytuacji byłaby wdeptana w ziemię, ale wyprzedzając
    > na przejściu co tam, "tylko się zagapiła".

    Jeśli raz mi się zdarzyło na przejściu zagapić i widzę to samo na YT to co
    mam od razu po kimś "jechać" ?

    > A odróżniasz "normalne podpisanie się", cokolwiek to znaczy, od PODANIA
    > NAZWISKA o którym raczyłeś pisać?
    > (wiem, wiem, pewnie różnica wykracza poza PoRD :>)

    Raczyłem napisać o PODPISYWANIU SIĘ NAZWISKIEM bo już kilka razy czytałem
    jego wypowiedzi kierowane do innych o "wstydzeniu się swojego nazwiska"
    właśnie w kontekście podpisywania się. Czyli o tym, że on tego chce a nie
    ja.