  • Data: 2016-07-25 18:54:23
    Temat: Re: Przekaznik do pracy ciaglej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    >Kazdy przekaznik jaki mam "w szufladzie" ma max 400 Ohm na cewce. No
    >i po kilkudziesieciu min. sie gotuje. Napiecie na cewke podawane jest
    >prawidlowe, tzn. troche powyzej 12V (dc). Gotuje sie cewka, nie styk,
    >zeby byla jasnosc. Rzadko ktory katalog podaje R cewki. Poniewaz
    >zasoby

    Hm, chyba kazdy podaje.

    >szufladowe sa skromne, to gdzie szukac takiego przekaznika, ktory
    >zasilany np. kilka godz. nie odplynie na wlasnej cynie?;-)

    IMO - to kazdy przekaznik jest dostowany do pracy ciaglej.
    Albo musi byc stosowna adnotacja w katalogu, bo klient odda.
    A nie spotkalem sie z taka adnotacja.

    Moze problem w tym "troche powyzej".
    Albo zobacz jakie jest minimalne napiecie przy ktorym sie wlacza -
    moze to cewka na 6V a nie na 12.

    Ewentualnie ... nie jest to przekaznik na AC ?
    Moze na DC brak impedancji prad zwieksza ponad miare ...

    J.