  • Data: 2016-07-25 20:03:01
    Temat: Re: Przekaznik do pracy ciaglej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości

    >Instalacja samochodowa, tam chyba max moze byc 14.4V. To jest
    >przekaznik zalaczajacy kompresor klimy. Zadne samochodowe nie daja
    >rady, zwykle maja ok. 90 Ohm. U mnie sa w obudowie raczej nie
    >wentylowanej.

    W jakim sensie "nie daja rady" ?

    Samochodowe sa przystosowane do paru godzin ciaglej pracy, po czym
    moze nastapic 5 minut tankowania i kolejnych pare godzin pracy.
    I nic sie nie zapala, i to wszystko w komorze silnika, ktory ma 90 st
    C.

    A kompresor klimy w samochodzie zalacza przekaznik jak najbardziej
    "samochodowy" :-)

    Usilowales go zastapic innym, czy uzywasz poza samochodem ?

    Aha - ten od klimy akurat moze byc do pracy przerywanej, bo jak klima
    automatyczna, to i wylaczana czesto.
    Ale musi dzialac takze w poludniowych krajach, gdzie jest np 50 st w
    cieniu ...

    J.