-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.
de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <nn5eiq$vhr$1@news.chmurka.net>
<57964441$0$12542$65785112@news.neostrada.pl>
<nn5ib5$163$1@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <nn5ib5$163$1@news.chmurka.net>
Subject: Re: Przekaznik do pracy ciaglej
Date: Mon, 25 Jul 2016 20:03:01 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 27
Message-ID: <57965457$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.129.83
X-Trace: 1469469783 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 655 83.30.129.83:55462
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1947
X-Received-Body-CRC: 606783662
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:703181
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości
>> Moze problem w tym "troche powyzej".
>Instalacja samochodowa, tam chyba max moze byc 14.4V. To jest
>przekaznik zalaczajacy kompresor klimy. Zadne samochodowe nie daja
>rady, zwykle maja ok. 90 Ohm. U mnie sa w obudowie raczej nie
>wentylowanej.
W jakim sensie "nie daja rady" ?
Samochodowe sa przystosowane do paru godzin ciaglej pracy, po czym
moze nastapic 5 minut tankowania i kolejnych pare godzin pracy.
I nic sie nie zapala, i to wszystko w komorze silnika, ktory ma 90 st
C.
A kompresor klimy w samochodzie zalacza przekaznik jak najbardziej
"samochodowy" :-)
Usilowales go zastapic innym, czy uzywasz poza samochodem ?
Aha - ten od klimy akurat moze byc do pracy przerywanej, bo jak klima
automatyczna, to i wylaczana czesto.
Ale musi dzialac takze w poludniowych krajach, gdzie jest np 50 st w
cieniu ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.16 15:54 Uzytkownik
- 27.07.16 19:46 szod
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
- DC blocker i buczące toroidy
- Problemy TSMC cd
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
- (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- driver led ?
- Długość wtyku zasilającego ?5.5mm
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=