  • Data: 2019-01-17 02:28:01
    Temat: Re: Przekaźnik sygnałowy do wyboru wejścia pomiarowego L
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/16/19 6:20 PM, J.F. wrote:
> [...]
    [...]
    > To pewnie specjalnymi. Takimi RF, na koncentryk.
    >
    > O ile w ogole przelaczano tam RF, a nie tylko napiecia sterujace
    > jakimis diodami..

    Mogą być na koncentryk, mogą być do wlutowania. W sprzęcie pomiarowym
    nadal się stosuje przekaźniki, bo one zapewniają największą liniowość, i
    trudniej je ubić silnym sygnałem. W przypadku wysokich RF są to
    precyzyjne i drogie konstrukcje, głównie dlatego ze trzeba zachować
    stałą impedancję w całym torze przesyłowym.
    A tak wyglądają takie przekaźniki w środku:
    https://youtu.be/7YYcO-xkmO4?t=977
    https://youtu.be/i2BU5sVgHvQ?t=2811

    Jacek.