  • 11. Data: 2011-01-25 20:18:19
    Temat: Re: Przekierowane za granic
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> dared to write:

    > Wydaje mi sie ze sami sobie tego nie wymyslili, wiec pewnie nie oni
    > jedni.

    > No coz, obie pozycje zgodne z cennikiem, a az takich szczegolow chyba
    > nie precyzowali.
    > Dawno to bylo, moze sie zmienilo.
    >
    > A moze sie i nie zmienilo
    > http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/r
    oaming/

    > Poczta głosowa - usługa działa w roamingu. korzystanie z niej związane
    > jest z dodatkowymi kosztami - połączenia przekierowane na pocztę
    > głosową gdy użytkownik jest zajęty lub nie są płatne - abonent
    > przebywający za granicą płaci za odebrane połączenie oraz za
    > połączenie przekierowane na pocztę głosową.

    Rozumiesz coś z tego bełkotu? Poczytaj dalsze zdania (nie sugeruj się małymi literami
    po kropkach) i spróbuj zgadnąć, o co im chodzi.

    Mam Playa w roamingu poza UE, przekierowania warunkowe na polski VoIP i nigdy nie
    pobrali za rozmowę roamingową (zauważyłbym!).

    k.

  • 12. Data: 2011-01-25 21:55:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011 01:18:19 +0500, kashmiri wrote:
    >J.F. <j...@p...onet.pl>
    oaming/

    >Rozumiesz coś z tego bełkotu?

    Wydaje mi sie ze wszystko.

    >Poczytaj dalsze zdania (nie sugeruj się małymi literami po kropkach) i spróbuj
    zgadnąć, o co im chodzi.

    "również połączenie na numer +48790200200 jest płatne zgodnie z
    cennikiem połączeń tak jak połączenie do polski.

    Chyba jasne. Ale to odsluchanie wlasniej poczty. Trzecia oplata :-)

    "ze względu na techniczne ograniczenia w niektórych sieciach po
    zadzwonieniu na pocztę w roamingu klient zostanie zapytany o swój
    numer telefonu. musi go podać, wcisnąć #, następnie podać kod dostępu
    i ponownie wcisnąć #."

    niedzialajaca identyfikacja numeru (byc moze upraszczam) spowoduje ze
    poczta nie rozpozna wlasciciela.

    "Podobnie może się zdarzyć jeśli ktoś zadzwoni do klienta i zostanie
    przekierowany na pocztę - musi wtedy podać numer klienta i poczekać."

    A to juz wyzsza kombinacja - jak sie domyslam ktos do nas dzwoni,
    przerzuca go na poczte .. tylko nie uslyszy "tu poczta glosowa numeru
    XXXXX" ale "tu poczta glosowa, wprowadz numer dla ktorego chcesz
    zostawic wiadomosc". Ewentualnie .. nic nie uslyszy, numer ma podac w
    ciemno :-)

    Byc moze wynika to wlasnie z tego ze to siec zagraniczna przekazuje
    rozmowe, tylko gdzies sie gubi informacja dla kogo ta rozmowa jest.

    >Mam Playa w roamingu poza UE, przekierowania warunkowe na polski VoIP
    >i nigdy nie pobrali za rozmowę roamingową (zauważyłbym!).

    Byc moze nieaktualny tekst, a moze dotyczy to tylko sytuacji z
    zajetoscia. Test do sprawdzenia - z komorki wybrac lokalny zagraniczny
    numer, z drugiego telefonu - najlepiej z innej zagranicznej sieci
    zadzwonic na swoja komorke, odebrac tego voipa i zobaczyc ile za to
    policzy.

    J.