    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przeróbka lampy - halogen GU5,3 12V -> LED GU5,3 220V
    Date: Fri, 30 Nov 2018 19:54:36 +0100

    Thu, 29 Nov 2018 14:34:41 +0100, w <5bffeaee$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
    Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał(-a):

> [...]

    Kable są cieniutkie (idą wewnętrz rury), ale chyba powinny wytrzymać. Są takie
    same jak te hipermarketowe gniazda z przewodami na GU5,3.

    > Bywały takie lampki co 12V szło przez nieizolowane teleskopy
    > (konstrukcja jak antena w radyjku)
    > https://www.vilagitasok.hu/asztali-lampa-teleszkopos
    -fekete-t140454

    U mnie jest tranfo w kształcie koła w korpusie (to lampa ścienna), długa rura z
    przegubami i na końcu gniazda GU5,3.

    Teraz jednak zastanawiam się czy nie lepiej zostawić 12V, bo kilka razy trafo
    buczał, gdy na przegubie przecierał się przewód.