    From: Poldek <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Przerywa spacja i blutooth - przypadek?
    Date: Wed, 29 Jan 2014 14:24:58 +0100

    gadacz wrote:

    > Klawiatura faktycznie może być uszkodzona. Jeśli masz ten komputer
    > jeszcze na gwarancji, to tam go wyślij.

    Laptop jest już po gwarancji. Usterka ma tą złośliwą cechę, że nie jest
    oczywista. Nieraz przez kilka dni wszystko działa całkiem normalnie.
    Szczególnie w okresie, kiedy była jeszcze gwarancja występowanie usterki
    było na tyle rzadkie i trudno uchwytne, że trudno było reklamować.
    Wysłałbym komputer do Frankfurtu, a oni by mi odesłali z powrotem z
    adnotacją, że wszystko jest OK. Kiedyś też bardzo mało pisałem na tym
    komputerze, więc przycinająca się spacja nie zwracała na siebie uwagi.
    Ostatnio problem się nasilił, co się zbiegło z tym, że jest częściej
    wykorzystywany do pisania tekstu. Moje pytanie dotyczy przede wszystkim
    tego, czy jest szansa, że to typowa prosta usterka - np. poluzowana
    taśma - którą będę stanie sam naprawić. Czy też lepiej nic nie robić i
    się męczyć. Płatna naprawa w serwisie Sony odpada.