  • 1. Data: 2013-07-22 08:51:43
    Temat: Przerywane połączenia telefoniczne
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    HTC desire s operator mbank mobile.

    Zauważyłem od wczoraj. Po odebraniu połączenia 30sek do 2 min i cichy
    sygnał i połączenie zerwane. Gdy oddzwaniam jest wszystko ok.

    Nie wiem czy to ważne, połączenia odbierałem też od kogoś kto jest w
    mbmobile.
    Jedna z tych osób kilkukrotnie dzwoniła i zawsze połączenie się zrywało.
    W sobotę dzwonił koleś (plus) z 10 min nawijał i było ok.

    W ustawieniach nic nie widzę by było do ustawienia.

    O co chodzi? Przerabiał ktoś to już?

    Dzisiaj jeszcze nie miałem okazji by sprawdzić czy to gówna dalej jest.

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-07-22 14:17:30
    Temat: Re: Przerywane połączenia telefoniczne
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > HTC desire s operator mbank mobile.
    >
    > Zauważyłem od wczoraj. Po odebraniu połączenia 30sek do 2 min i cichy
    > sygnał i połączenie zerwane. Gdy oddzwaniam jest wszystko ok.

    Mnie też ostatnio zdarza się zrywanie połączeń przychodzących w
    mBankmolie, więc wygląda to na problem tego operatora.
    S.

  • 3. Data: 2013-07-22 16:16:50
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-22 14:17, Skylla pisze:
    > Mnie też ostatnio zdarza się zrywanie połączeń przychodzących w
    > mBankmolie, więc wygląda to na problem tego operatora.

    A już myślałem że telefon się wykłada.
    Napisałem do nich. Ciekawe co odpiszą.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2013-07-23 08:00:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-22 16:16, Krzysztof 45 dopowiada:

    > Napisałem do nich. Ciekawe co odpiszą.

    No i odpisali.

    "dziękuję za kontakt oraz jednocześnie przepraszam Pana w imieniu mBank
    mobile za zaistniałe niedogodności.

    Odnosząc się do opisanego problemu wyjaśniam, że zrywanie połączeń może
    wynikać np. z chwilowego pogorszenia zasięgu lub trudnościami leżącymi
    po stronie osoby kontaktującej się z Panem. Jeżeli sytuacja będzie się
    utrzymywać, tzn. osoby kontaktujące się z Panem będą natrafiały na
    utrudnienia, wówczas konieczne będzie w tej sprawie złożenie reklamacji."

    No, a dalej kilka opisanych opcji jak złożyć reklamację.

    Podziękowałem za informacje która nic nie mówi. To że może być problem z
    zasięgiem to bzdura. Centrum miasta, byliśmy obok siebie i sprawdzaliśmy
    te połączenia. Trudności po stronie osoby kontaktującej się też są
    wykluczone, ponieważ z innymi połączeniami ta osoba problemów nie ma.

    Jaką tu składać w tej sytuacji reklamacje na przychodzące zrywane
    połączenia. Po prostu gdy to będzie się powtarzało, pozostanie tylko
    zmienić operatora.

    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2013-07-23 14:04:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    tranet.pl
    *Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]* napisał(-a):

    > Po prostu gdy to będzie się powtarzało, pozostanie tylko
    > zmienić operatora.

    Właśnie to miałem zasugerowac. Ja z powodu trudności w logowaniu komórki
    do BTS-a oddalonego o 1,3km - logowała się do BTS-ow oddalonych od 11 do
    36km na skutek czego łączność to była fikcja - zmieniłem operatora.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675