eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRe: Przesyłanie danych pomiędzy moim układem a sterownikiem PLC/panelem operatorskim › Re: Przesyłanie danych pomiędzy moim układem a sterownikiem PLC/panelem operatorskim
    From: "Robbo" <n...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przesyłanie danych pomiędzy moim układem a sterownikiem PLC/panelem
    operatorskim
    Date: Fri, 5 Feb 2010 22:44:07 +0100

    > Jeśli to twoje urządzenie to dopisz do niego Modbus slave. Z reguły panele
    > operatorskie mają Modbusa.

    To by było zapewne najbardziej eleganckie rozwiązanie, ale ten mój
    program na mikrokontroler i tak jest już na granicy pojemności pamięci
    i boje się, że już więcej rzeczy się nie da dodać. A trzeba by dorobić
    menu (moje urządzenie ma wyświetlacz i przyciski), w którym można
    ustawiać numer slave'a protokołu Modbus, a to już trochę kosztuje pamięci.
    Niemniej może implementacja slave'a może okazać się koniecznością.

    Robbo