    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przetwornica do LED w aucie sieje
    Date: Tue, 8 May 2018 22:04:17 +0200

    > Poza puszką dodaj jeszcze dławik na zasilaniu. Nie wiem jakie tam prądy
    > płyną wiec trudno oceniać czy to sensowna rada.

    Ok. 2A, więc żaden prąd.
    Kawałek ferryta i trochę drutu starczy. Ewentualnie jeszcze wygładzić
    pojemnością.

    > Sprawdź sam. U mnie tak właśnie było z zasilaczem latopa. Wstawienie
    > dławika na zasilaniu z zapalniczki załatwiło problem lub przynajmniej go
    > dramatycznie zredukowało.

    Pewnikiem zamówię gotowy filtr zasilania "do radia samochodowego".
    Swój warsztat mam daleko od miejsca, gdzie teraz mieszkam, nie bardzo
    też już mi się chce robić coś, co stosunkowo niedrogo można kupić gotowe.
    Chyba, że dławiki znajdę w zepsutych zasilaczach komputerowych - mam ich
    kilka.

    BTW:
    Jakieś dwa tygodnie temu byłem na Wolumenie.
    Pietruszki, marchewki, ciuchy. Może ze trzy tylko pawilony ze starych
    pozostały :(

    Poprzednim razem byłem tam ponad 15 lat temu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam