    Subject: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: "Andrzej W." <a...@w...pl>
    Date: Thu, 16 Nov 2017 16:41:21 +0100

    W dniu 2017-11-16 o 16:18, Kris pisze:
    > Laptop póki co jest jest w serwisie ale jakby co to poproszę ich o taki raport.
    Będzie to zawsze dla mnie jakiś dowód że laptopem nikt nie rzucał.
    > Szkoda że nie wiedziałem o czymś takim wcześniej bo bym to wygenerował przed
    wysłaniem do serwisu.

    Ten parametr wskazuje tylko czy były jakieś wstrząsy w czasie pracy
    dysku, które mogły spowolnić jego operacje.
    Troszkę tak wskazuje stosunek użytkownika do sprzętu.
    Jeśli jest 0 wcale nie znaczy, że nie było jakiś udarów, komputer mógł
    być po prostu wyłączony.
    Ten parametr dla użytkownika jest zawsze "negatywny", zero nie znaczy
    nic, jakaś inna wartość wskazuje, że użytkownik nie uważa.

    --
    AWa.