eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;) › Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
    for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Date: Thu, 16 Nov 2017 18:44:02 +0100
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <oukiuf$1pp$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <3...@g...com>
    <5a0da9f7$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5a0db145$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 16 Nov 2017 17:46:55 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
    logging-data="1849"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:726147
    [ ukryj nagłówki ]


    > Ja tak miałem kilka lat temu z Lenovo- wysłałem laptopa z niesprawnym dyskiem a oni
    mi fotki popękanej obudowy i kosztorys jej wymiany.
    > Wtedy zablefowałem że mam fotki i świadków ze laptop przed wysyłką nie maił pęknięć
    i od razu zmienili zdanie i dostałem nowego laptopa. A wtedy fotek nie miałem
    > Pogrzebać w sieci to podobnych opisów jest sporo.
    > Teraz żeby nie musieć blefować, przed wysyłką czegokolwiek do serwisu robię jak
    najwięcej zdjęć. Gdybym wiedział o tym raporcie gsensor tez bym go zrobił.
    >

    Ja tak miałem dekadę temu z serwisem Acera (chyba już wtedy w Czechach).
    Wysłany lapek na wymianę klawiatury (nie wchodząc w szczegóły wysłałem
    na swój koszt na odpłatną wymianę wychodząc na przeciw klientowi) w
    stanie idealnym (za wyjątkiem rzeczonej klawiatury). Zapakowany
    perfekcyjnie (potrafiłem wysłać pocztą polską monitor CRT bodaj 24" w
    paczce, w któej robiłem stelaż ochronny z drewna:P - mam doświadczenie w
    pakowaniu:)))).

    Wysyłają mi info, że zbita matryca i kosztorys naprawy. Więc wyjaśniłem
    im jakość zabezpieczeń paczki i zdaje się, że też wspomniałem o
    posiadaniu nagrań ze swojego monitoringu z pakowania i poprosiłem o
    nagranie z ich monitoringu z rozpakowywania lapka.
    Nagle się okazało, że matryca juz nie jest zbita(tudzież nie oczekują
    ode mnie zapłaty za matrycę i wymianę) i że jest wszystko cacy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: