    From: Rafal Strzelecki <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Pytanie o providera: Edox4.net
    Date: Tue, 10 Jun 2003 06:17:42 +0000 (UTC)

    Thus spoke f...@h...pl:

    [edox4.net]

    > Baardzo ostroznie - firma jest nowa. Z tego co gadalem z technikiem to
    > jest to standardowe WiFi 256Kb/s w obie strony. Firma sie wydaje byc
    > nowa wiec jeszcze raz ostroznie.

    Tez odnosze takie wrazenie, ale oferta jest ciekawa. Poza tym nie
    zauwazylem zadnej alternatywy dla nich (poza TPSA).

    W regulaminie swiadczenia uslug tez sa wpisy, ktore troche mnie
    niepokoja:

    "Operator nie gwarantuje przepustowosci transmisji do zasobów dostepnych
    w sieci Internet oraz bezpieczenstwa przekazu informacji."

    Czyli wykupie lacze 512, ale czy kiedykolwiek osiagne taka transmisje, to
    juz zupelnia inna historia? Ciekawe jakie maja lacze 'na swiat'.

    "Klient wyraza zgode na przeniesienie przez Operatora praw i obowiazków
    wynikajacych z Umowy na podmiot trzeci."

    Pan zaplaci nam, ale uzerac sie jak cos nie dziala to juz z firma xyz?

    Czy takie wpisy sa czyms normalnym w umowach? (pytam, bo nie mam
    doswiadczenia).

    > PS - ludzie jezdzacy z antena ktorych pytalem sprawiali wrazenie
    > przecietnie rozgarnietych.

    Hmmm...
    A czy jest jakas alternatywa dla edoxu?

    Rafal "Shooter" Strzelecki