    From: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: QT namespace
    Date: Wed, 11 Nov 2009 14:06:28 +0100

    Mateusz Loskot wrote:

    > To nie jest obiekt, ale *wskaźnik* na obiekt klasy MainWindow która
    > zdefiniowana jest w przestrzeni nazw Ui.

    > A co ma piernik do wiatraka?
    >
    > struct A {};
    > struct B
    > {
    > A a; // obiekt klasy A
    > void foo();
    > };
    OK, tutaj, to rzeczywiscie moja nieuwaga. Za krotko chyba spalem ;), ale
    co do tego drugiego, to nadal nie rozumie za bardzo.

    > MainWindow a Ui::MainWindow two dwie różne klasy.
    A moglbys cos wiecej o tym powiedziec, bo chyba nie lape.
    Skoro to sa dwa rozne obiekty, to gdzie to MainWindow z namespace
    zostalo zadeklarowane? Ja myslalem, ze to jest wlasnie MainWindow
    deklarowane w miejscu "class MainWindow : public QWidget {".
    Czy to namespace, to nie dziala podobnie do klas, czy struktur, ktore
    enkapsuluja jakies dane?

    Pozdrawiam
    Paweł