  • Data: 2014-10-24 23:08:40
    Temat: Re: R-Pi i grafika
    Od: voyo <v...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-24 14:44, s...@g...com pisze:
    > W zasadzie moja wiedza o R-pi jest taka jak wiedza mojej teściowej o mechanice
    kwantowej. Zanim zacznę coś o tym czytać, to najpierw się zapytam czy w ogóle z
    punktu widzenia moich potrzeb w ogóle warto czytać? Mianowicie, podpinając jakiś
    ekranik do R-pi, ile da się wyświetlić bitmap/sek? Bitmapa max 256k pixeli
    monochromatyczna.

    Mowisz zapewne o wyjsciu DSI (display serial interface) -
    wg specyfikacji tegoz interfejsu trzeba to ciągle odświeżać z predkoscia
    30 lub 60 FPS. A wiec conajmniej tyle.
    A jesli Ci chodzi o wyjscie HDMI - z doswiadczenie wiem ze bez problemu
    daje rade 60 FPS przy 1920x1080.
    Trzecia opcja to podłączenie prostego ekraniku po GPIO - ze wzgledu na
    przepustowosc gpio raczej tylko obrazki statyczne.