  • 1. Data: 2014-10-24 14:44:42
    Temat: R-Pi i grafika
    Od: s...@g...com

    W zasadzie moja wiedza o R-pi jest taka jak wiedza mojej teściowej o mechanice
    kwantowej. Zanim zacznę coś o tym czytać, to najpierw się zapytam czy w ogóle z
    punktu widzenia moich potrzeb w ogóle warto czytać? Mianowicie, podpinając jakiś
    ekranik do R-pi, ile da się wyświetlić bitmap/sek? Bitmapa max 256k pixeli
    monochromatyczna.

  • 2. Data: 2014-10-24 15:01:26
    Temat: Re: R-Pi i grafika
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    ps.com...
[...]

    -----
    Ktoś chciał abyśmy coś na R-pi zrobili. Próbowałem znaleźć dokumentację
    (chyba) wyjścia przeznaczonego do podłączenia LCD. Nie udało się. Czyli moja
    odpowiedź jest 0 bitmap/s :).
    P.G.

  • 3. Data: 2014-10-24 15:24:11
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2014-10-24 15:01, Piotr Gałka pisze:
    > przeznaczonego do podłączenia LCD. Nie udało się. Czyli moja odpowiedź
    > jest 0 bitma
    Kiepsko szukales...
    np to:

    http://www.4dsystems.com.au/product/uLCD_70DT_PI/

    Jest tego od groma:)

  • 4. Data: 2014-10-24 15:46:57
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 24.10.2014 o 15:24, wchpikus pisze:
    > Kiepsko szukales...
    > np to:
    >
    > http://www.4dsystems.com.au/product/uLCD_70DT_PI/

    Ale "to" nie jest podłączane do dedykowanego złącza LCD na Pi, tylko
    zwyczajnie obsługiwane przez GPIO/UART. Piotrowi nie o takie rozwiązania
    chodziło :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 5. Data: 2014-10-24 15:57:24
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Piotrowi nie o takie rozwiązania
    > chodziło :)

    A o to?
    http://www.petervis.com/Raspberry_PI/Raspberry_Pi_LC
    D/Raspberry_Pi_LCD_DSI_Display_Connector.html

  • 6. Data: 2014-10-24 16:09:05
    Od: s...@g...com

    użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    ekranik do R-pi, ile da się wyświetlić bitmap/sek? Bitmapa max 256k pixeli

    Jesli jest sens pomysl o tiff mono, zajmuje ok. 20x mniej niz bitmapa.
    Nie wiem czy bedziesz sam pisal soft, czy jak.

  • 7. Data: 2014-10-24 16:18:44
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale chyba istnieje jakiś rodzaj bitmapy która jest w prosty sposób
    kompresowana...

  • 8. Data: 2014-10-24 16:38:12
    Od: Bool <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-24 15:24, wchpikus pisze:
    > Kiepsko szukales...
    > np to:
    >
    > http://www.4dsystems.com.au/product/uLCD_70DT_PI/

    185 USD!

    Za wiele mniejszą kwotę można kupić Olinuxino z dwoma rdzeniami Cortex-A7 i LCD 7" z
    TS Olimexa.

  • 9. Data: 2014-10-24 17:01:38
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Piotrowi nie o takie rozwiązania
    >>
    > A o to?
    > http://www.petervis.com/Raspberry_PI/Raspberry_Pi_LC
    D/Raspberry_Pi_LCD_DSI_Display_Connector.html

    Fragment z tej strony:
    "After a little hacking, I could see that the data structure is in the form
    of packets...."
    To nie bardzo wygląda na specyfikację.
    P.G.

  • 10. Data: 2014-10-24 20:14:40
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-10-24 o 15:01, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > Ktoś chciał abyśmy coś na R-pi zrobili. Próbowałem znaleźć dokumentację
    > (chyba) wyjścia przeznaczonego do podłączenia LCD. Nie udało się. Czyli

    Najtaniej wyjdzie tablet typu Manta. A jesli koniecznie coś pokroju RPi
    to chyba obecnie na drugiej pozycji jest Beagle Bone Black - do niego
    można podpiąć LCD TFT z interfejsem równoległym RGB (bez sterownika).

    --
    Michał