  • Data: 2017-12-04 22:13:16
    Temat: Re: RAID5
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrzysz przez swoj punkt widzenia, a jak to bedzie bank ?
    > Nie mamy pana pieniedzy, bo nam komputer padl, prosze przyjsc jutro.
    > Gielda ... no powiedzmy, ze nic wielkiego sie nie stanie, jak na dzien
    > stanie.
    > Gorzej z biurem maklerskim, jak klienci straca pieniadze, bo nie mogli
    > na czas sprzedac/kupic :-)
    >
    > Linie lotnicze, kolejowe, porty (przeladowanie takiego statku z 10 tys
    > kontenerow), szpitale, nawet glupie przychodnie lekarskie.
    > Czy np systemy sklepowe - nie zamowia na czas i zostaniesz bez chleba :-)

    No ba, a mieliśmy się nie zapędzać :)
    Czyli co, nawet w warzywniaku mają duble komputerów/serwerów? Oj coś
    pojechałeś za daleko ;)

    Śmiem twierdzić, że 75% instytucji prywatnych nie ma żadnej kopii
    bezpieczeństwa, a z pozostałych 25% jakieś 90% (czyli 22,5%) nie ma
    aktualnej - w tym przypadku dzisiejszej, jeżeli dzień się zakończył dla
    nich.

    Wiesz co jest najzabawniejsze, ja też się do nich zaliczam, tylko że w
    moim przypadku jestem tego świadomy i godzę się z tym. :)

    Miłego.
    Irek.N.