  • 1. Data: 2017-12-29 09:11:42
    Temat: RCD odmawia kolaboracji
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. RCD marki Legrand po jakichś 2 latach eksploatacji nie reaguje
    na przycisk Test. Wymiana i koniec ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2017-12-29 09:27:26
    Temat: Re: RCD odmawia kolaboracji
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Dec 2017 09:11:42 +0100, PeJot
    <P...@n...pl> wrote:
    > Czołem. RCD marki Legrand po jakichś 2 latach eksploatacji nie
    > reaguje
    > na przycisk Test. Wymiana i koniec ?

    a zasilanie jest? :)

    --
    Marek

  • 3. Data: 2017-12-29 09:40:47
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-12-29 o 09:27, Marek pisze:

    > a zasilanie jest? :)

    Jasne, 3xR20.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2017-12-29 09:47:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Dec 2017 09:40:47 +0100, PeJot
    <P...@n...pl> wrote:
    > Jasne, 3xR20.

    Teraz mi się przypominał wątek na elektrodzie, o problemach z test w
    legrandach, poszukaj. Konkluzja zdaje się była taka, że to jakiś
    problem z mechaniką zestyku test (paprochy, zanieczyszczenia?). Czy
    na zwarcie N z PE też nie reaguje?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-12-29 10:05:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2017 09:40:47 +0100, PeJot napisał(a):

    > Jasne, 3xR20.

    Nabijasz sie, czy powaznie ?
    One beda na DC wyzwalaly ?

    Zarowke w dlon, moze tylko przycisk test sie zepsul :-)

    IMO wymienic ... po czym odszukac paragon i gwarancja :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-12-29 10:31:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Dec 2017 10:05:16 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Nabijasz sie, czy powaznie ?
    > One beda na DC wyzwalaly ?

    Sugerujesz, że nie będzie działać dla DC? :)

    --
    Marek

  • 7. Data: 2017-12-29 10:55:24
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-12-29 o 09:47, Marek pisze:
    > Czy na zwarcie N
    > z PE też nie reaguje?

    Reaguje. Tak samo jak na podłączenie żarówki *zamiast* rezystora
    testowego ( L przed, N po lub na odwrót ). Czyżby obwód testowy był
    skopany ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2017-12-29 11:02:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Dec 2017 10:55:24 +0100, PeJot
    <P...@n...pl> wrote:
    > Reaguje. Tak samo jak na podłączenie żarówki *zamiast* rezystora
    > testowego ( L przed, N po lub na odwrót ). Czyżby obwód testowy był
    > skopany ?

    Być może sprytne planowane starzenie, byś kupił nowy. Sprytne,
    dupochron zachowany: podstawowa funkcja jaką ma spełniać jest
    zachowana.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2017-12-29 11:32:36
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-12-29 o 11:02, Marek pisze:

    > Być może sprytne planowane starzenie, byś kupił nowy. Sprytne, dupochron
    > zachowany:  podstawowa funkcja jaką ma spełniać jest zachowana.

    Wydawało mi się że rezystor obwodu testowego *powinien być* widoczny
    omomierzem po odłączeniu zasilania, a tu kicha. W każdym razie po
    pogrzebaniu śrubokrętem tu i ówdzie nagle obwód testowy ożył i ma się
    dobrze. Dzięki wszystkim za wyjaśnienia, a po całym zajściu trzeba
    będzie doposażyć rozdzielnię w rozłącznik izolacyjny.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2017-12-29 12:14:11
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-12-29 o 10:31, Marek pisze:

    > Sugerujesz, że nie będzie działać dla DC? :)

    a jakiego typu jest różnicówka?

    nie sądzę, żeby była taka:
    http://www.hager.pl/katalog-produktow/rozdzial-energ
    ii/aparatura-modulowa/rccb-wylaczniki-roznicowoprado
    we/rccb-wylaczniki-roznicowopradowe-typ-b/344.htm

    a.