  • Data: 2018-04-19 13:33:47
    Temat: Re: Radio samochodowe do ogrzewania tylnej szyby
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > I to był główny cel, będąc w podróży, zakrzyknąć do okolicznego towarzystwa
    > i np. umówić się na herbatę.

    Tak, mój też.

    > Powiedzmy, że przygotowuję się wstępnie. Żeby, jak mnie najdzie pojechać
    > gdzieś do jakiejś głuszy, lub przynajmniej na jakąś znajomą wieś, parę mam,
    > mieć już gotowca. Nie potrzebuję od razu utrzepać 200 krajów jakby się konia
    > ujeżdżało, lecz dla towarzystwa, dla podtrzymania sztuki operatorskiej, czy
    > jak kto to nazywa.

    Wiadomo.

    > Jak jeździłem na bunkry w pierwszej połowie lat 90, to sporo
    > przegadałem. Dziś natomiast wuchta pokodowanych przemienników, bezsens
    > zupełny.

    Pokodowanych? Czy jedynie CTCSS?

    > 31 lipca '95 wieczorem 407 km ze schroniskiem na Śnieżce, direct, FM, ok.
    > 1.5 W, chyba 145.275 MHz. Potem pół godziny z Zieloną Górą (nie ukrywam,
    > bunkrowe znajomości radiowe przydały się, Zielona jest w rejonie lokalnego
    > zasięgu z bunkrów (MRU)) 145,3 na bardzo stabilne 58 w obie strony. 380 km w
    > linii prostej. Dookólna Comet CA-ABC22a. Na balkonie.

    Jak był warunki...

    Btw, znalazłbyś może ten mój stary, stary dysk twardy? Podjechałbym,
    odebrał, piwo / herbatę postawił :) Na dysku jako takim mi nie zależy (bo
    co mi dziś po 4GB), ale spróbowałbym zgrać z niego dane, jeśli jeszcze się
    da coś odzyskać.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]