    From: Czesiek <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Radiowe załącz / wyłącz o małych gabarytach ?
    Date: Wed, 19 May 2010 03:40:32 -0700 (PDT)

    On 19 Maj, 12:08, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Odniosłem wrażenie, że łódka ma być sterowana jak najbardziej lokalnie
    > - z wiosła, za to markery zdalnie...
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Łódka już jest, sterowana zdalnie, zasięg do 300 m.
    Jest to łódka specjalnie zaprojektowana do "rozwożenie" zanęty, po
    dopłynięciu w pobliże "markera" zdalnie można wyrzucić zanętę.
    I właśnie chciałem zrobić taki komplet nadajnika i odbiornika aby
    marker załączał się tylko w czasie gdy łódka jest w pobliżu.