  • 1. Data: 2013-03-03 19:27:36
    Temat: Radzę sprawdzić termin opłaty OC
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Spóźniłem się 4 dni z opłatą za przedłużenie polisy OC.
    Kosztuje to prawie trzysta zł extra. A polisa 82zł...
    Jest dobrze. Z radością zapłacę. Słusznie mnie ukarano.

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2013-03-03 19:29:53
    Temat: Re: Radzę sprawdzić termin opłaty OC
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-03 19:27, Hinek pisze:
    > Spóźniłem się 4 dni z opłatą za przedłużenie polisy OC.
    > Kosztuje to prawie trzysta zł extra. A polisa 82zł...
    > Jest dobrze. Z radością zapłacę. Słusznie mnie ukarano.

    W tej sytuacji to chyba lepiej było opłacić drugie OC u konkurencji.
    Wtedy pierwszy ubezpieczyciel pewnie by tylko walczył o zaległą składkę
    zdublowanego OC. Kiedyś tak miałem. Ostatecznie zapłaciłem za OC u obu,
    ale bez żadnych kar.

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-03-03 19:34:03
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał

    > W tej sytuacji to chyba lepiej było opłacić drugie OC u konkurencji. Wtedy
    > pierwszy ubezpieczyciel pewnie by tylko walczył o zaległą składkę zdublowanego
    > OC.

    Tak było kiedyś. Od początku tego roku jest inaczej.
    Karę ściąga UFG na podstawie info od ubezpieczyciela.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2013-03-03 19:48:36
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał :

    > [...] Słusznie mnie ukarano.

    No to jeszcze male samobiczowanko i lezenie krzyzem, a sumienie twoje bedzie
    czyste jak lza.

    > Tak było kiedyś. Od początku tego roku jest inaczej.
    > Karę ściąga UFG na podstawie info od ubezpieczyciela.

    Mozna wiedziec ktora to taka nadgorliwa ubezpieczalnia?

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp

  • 5. Data: 2013-03-03 20:01:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-03 19:27, Hinek pisze:
    > Spóźniłem się 4 dni z opłatą za przedłużenie polisy OC.
    > Kosztuje to prawie trzysta zł extra. A polisa 82zł...
    > Jest dobrze. Z radością zapłacę. Słusznie mnie ukarano.

    He ? Jesli mam polise OC, wykupiona przeze mnie, to przedluza sie ona
    automatycznie, o ile jej nie wypowiedzialem. Jedyny problem to
    naliczenie odsetek karnych przez ubezpieczyciela.
    Inna sprawa gdy kupilo sie pojazd z polisa. Taka polisa sama sie nie
    przedluza, trzeba w terminie zawrzec nowa lub zawrzec nowa i
    wypowiedziec stara.

    Kto Ci naliczyl taka kare ? UFG ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2013-03-03 20:48:54
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Kto Ci naliczyl taka kare ? UFG ?

    Niby UFG ma mnie ścignąć. Informacje mam od agenta PZU z
    którym się umawiałem telefonicznie. Termin przedłużenia
    minął w zeszły czwartek. Umówiłem się na jutro, ale to już
    jest cztery dni po terminie i jak twierdzi przez te
    cztery dni nie mam już ubezpieczenia - bo się automatycznie
    nie przedłuża, a UFG automatycznie uzyska info od PZU i
    mi dopierdoli karę...No nie wiem. Wychodzi na to, że od
    początku roku przepisy się zmieniły. Zobacze jutro.
    Z lekka się wkurwiłem.

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2013-03-03 20:55:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-03 20:48, Hinek pisze:
> [...]
    > mi dopierdoli karę...No nie wiem. Wychodzi na to, że od
    > początku roku przepisy się zmieniły. Zobacze jutro.

    przepisy zmienily sie 11 lutego 2012. Polisa niewypowiedziana i oplacona
    w calosci przed okresem zakonczenia przedluza sie automatycznie. Z
    wylaczeniem tych nabytyh wraz z pojazdem.

  • 8. Data: 2013-03-03 21:00:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-03 20:55, Kuczu pisze:

    > przepisy zmienily sie 11 lutego 2012. Polisa niewypowiedziana i oplacona
    > w calosci przed okresem zakonczenia przedluza sie automatycznie. Z
    > wylaczeniem tych nabytyh wraz z pojazdem.

    I zeby nie bylo ze sobie wymyslilem:

    "Tu warto przypomnieć, że automatyczne zawarcie kolejnej umowy oznacza
    milczące przedłużenie udzielanej ochrony ubezpieczeniowej na kolejny
    okres 12 miesięcy z mocy samej ustawy (nie jest wymagane jakiekolwiek
    oświadczenie posiadacza pojazdu, czy tez rolnika). Następuje ono wtedy,
    gdy posiadacz pojazdu, czy tez rolnik nie później niż na jeden dzień
    przed upływem okresu 12 miesięcy, na który umowa ubezpieczenia została
    zawarta, nie powiadomi na piśmie zakładu ubezpieczeń o jej wypowiedzeniu."

    cytat stad:

    http://odszkodowania.wieszjak.pl/abc-odszkodowan/316
    024,Obowiazkowe-ubezpieczenia-OC-2013.html

  • 9. Data: 2013-03-03 21:24:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-03 20:55, Kuczu pisze:

    > nabytyh

    Ale wstyd :) Mialo byc oczywiscie "nabytyCH".

  • 10. Data: 2013-03-03 21:26:22
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

> [...]
    >
    > cytat stad:
    >
    > http://odszkodowania.wieszjak.pl/abc-odszkodowan/316
    024,Obowiazkowe-ubezpieczenia-OC-2013.html

    Oby tak było. Cały łykend mi się spsuł :|

    --
    Hinek